ПОРТАЛ “ДІЯ” ПОЧАВ ПРИЙМАТИ ЗАЯВКИ НА ОТРИМАННЯ ОДНОРАЗОВОЇ ДОПОМОГИ

 


З 14 грудня портал “Дія” почав приймати заявки на отримання одноразової допомоги від держави. 

За перші 10 годин роботи послугою скористалися понад 5000 осіб, повідомив у своєму Telegram-каналі Прем’єр-міністр Денис Шмигаль.

“Нагадаю, наймані працівники та фізичні особи-підприємці, діяльність яких підпадає під заборону в період посиленого карантину в січні, можуть оформити заявку на отримання допомоги з 14 до 31 грудня. Заповнення заяви займе не більше 5 хвилин, а гроші автоматично будуть зараховані на особистий гривневий рахунок після перевірки даних”, – зазначив Денис Шмигаль.

Подати заявку можна на порталі “Дія” в особистому кабінеті або через додаток, обравши розділ “Послуги”.

Як отримати послугу на порталі? 

  • Знадобиться кваліфікований  електронний підпис для авторизації у порталі. 
  • Зареєструйтеся чи авторизуйтеся, якщо вже зареєстровані, у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.
  • У розділі “Послуги” оберіть Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам. 
  • Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного Фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
  • Необхідно підтвердити своє поточне місце роботи.
  • Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. Отримати кошти можна лише на особистий рахунок. Дізнайтеся IBAN свого рахунку.
  • Перевірте та надішліть заповнену заяву. 
  • Очікуйте повідомлення про нарахування виплати.

Як отримати послугу у застосунку? 

  1. Авторизуйтесь у додатку за допомогою через свій Приват24, Monobank, або BankID НБУ.
  2. У розділі “Послуги” натисніть “Отримати допомогу”. 
  3. Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
  4. Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. Отримати кошти можна лише на особистий рахунок. Дізнайтеся IBAN свого рахунку.
  5. Очікуйте сповіщення про опрацювання заяви.

Допомога надійде на вказаний рахунок до 31 грудня 2020 року.

Хто може отримати послугу?

1. Наймані працівники юридичних осіб або ФОПів, якщо:

  • основний КВЕД належить до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
  • організація, у якій ви працюєте, нарахувала ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;
  • середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис. грн на місяць за ІІІ квартал;
  • найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.

2. ФОПи, якщо:

  • станом на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
  • займається діяльністю понад 3 місяці;
  • сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;
  • якщо, ви не є одночасно найманим працівником.

“На 31 жовтня маєте вказати  КВЕДи, як основні. Перелік таких КВЕД за посиланням“, – повідомили на порталі “Дія”.

Джерело: https://np.pl.ua

Поділитись на Google Plus

Автор Інформаційний центр

0 Коментарів:

Дописати коментар